|
|
|
|
|
Centrotextil je osnovan 1946 kao izvozno-uvozna kompanija za tekstil.
Sve do 70-tih bavila se isključivo uvozom-izvozom.
70-tih je proširila svoju delatnost kroz maloprodajne objekte plasirajući raznovrsne modne proizvode od obuće i
kožne galanterije do konfekcije. Postao je najvažniji Jugoslovenski modno-trgovinski lanac sa 133 radnje i robnim kućama.
80-tih se izvoz obuće za Rusiju proširio na 20 milliona pari godišnje, u saradnji sa domaćim i zapadno evropskim
proizvodjačima. Centrotextil je dostignuo vrhunac slave 1989. sa ukupno 22 predstavništva u inostranstvu.
2007 je internacionalna korporacija ZEPTER Group otkupila Centrotextil. Zepter Group je postavio nove ciljeve i
redefinisao imidž kompanije, kao i ponudu proizvoda. Njegova vizija je da daje primat na uvozu robe visokog kvaliteta, uglavnom iz Italije.
2008. otvara 4 prodavnice u centru Beograda koje nude asortiman robe različitih brendova kao što su: Luciano Padovan -
ekskluzivna obuća i galanterija, konfekcija poslovne žene visokog kvaliteta marke VERONICA DAMIANI, modni italijanski brend LIST Roma,
mušku obuća visokog kvaliteta Moreschi. U isto vreme otvara vrata luksuznoj marki BALLY u srcu Beograda.
Danas, sa 40 prodavnica, Centrotextil teži da proširi svoj lanac prodavnica kroz filozofiju monobrenda, i u stalnoj je potrazi za novim
brendovima koji nude kvalitetnu robu po povoljnoj ceni. |
|
|
|
|
|
|